zondag 13 december 2009

Toertocht: St. Antonis

Eigenlijk had ik best wel een goede verwachting van deze tocht. Kan me herinneren dat ik er vorig jaar redelijk over te spreken was.

Nou...het zal inderdaad "redelijk" zijn geweest want meer dan dat is het eigenlijk niet. Tussen de rechte stukken en vooral 90 graden bochtjes door, zitten inderdaad wel een paar leuke technische singletracks. Daarvan is denk ik 20% ruiterpad. Dat is echt een crime om op te fietsen.

De rustplaats biedt genoeg om bij te tanken en er wordt zelfs snert geserveerd. Wellicht bevorderlijk voor later in de tocht als het spul de flatulentie op gang heeft gezet :-)

Vlak voor het einde wordt je nog getrakteerd op een stukje mul zand op de heide. Erg zwaar en ik heb medelijden met de allerlaatste, want daar is het zand natuurlijk het mulst.

Of ik er volgend jaar weer zal zijn...geen idee. Wellicht als het gevroren heeft en de ondergrond lekker hard is, dan is het net een racebaan.

Leuk feitje: Dhr. Brentjens en gevolg waren er ook.

0 reacties: