zondag 18 mei 2008

Nederlands Militair Kampioenschap..

Het deelnemen aan wedstrijden doet mij over het algemeen vrij weinig. Het was dan ook zo'n 15 jaar geleden dat ik eens aan een XC wedstrijd heb meegedaan, maar als er één op je werk wordt georganiseerd en je kunt in de baas zijn tijd meedoen, zeg ik geen nee!
Afgelopen woensdag was het weer tijd voor het Nederlands Miltair Kampioenschap. Met twee busjes vertrokken wij vanaf de Vliegbasis Volkel naar Nieuw Miligen om eens te gaan kijken wat er voor parcours voor ons was uitgezet. Helaas voor mij een weinig technisch parcours, met hier en daar wat hoogteverschil, maar wel veel singletrack. In totaal deden er 96 deelnemers mee, van hobbyisten tot professionele rijders uit de Militaire selectie. Na er achter te komen dat ik 5 minuten voor de start nog een lekke band had kon ik na een snelle reparatie toch nog achter in de rij aansluiten. En na anderhalf uur knallen kwam ik met mijn nummer 41 als 25e over de finish. Een prachtige dag met veel zon en een perfecte organisatie maken deelname wat mij betreft absoluut weer voor herhaling vatbaar!

0 reacties: