maandag 23 februari 2009

Toertocht: Gemert ATBeasts

Yes, een thuiswedstrijd! Ik moet zeggen, ik was behoorlijk "hyped" als het ware. Een week niet kunnen trappen en uiteraard razend benieuwd omdat de route vernieuwd was.

Zoals altijd starten de toertochten in Gemert altijd bij Fitland. Binnen even inschrijven en gas erop. Ik heb nooit geweten dat er zoveel singletracks in de buurt van Boekel lagen! Tot en met de pauze lekker veel technisch rijden. Tijdens de rit begon het licht te miezeren maar daar heb je in de bossen niet heel veel last van.

Op het motorcrossterrein was het weer even bijtanken (sportdrank, peperkoek of krentenbol en thee). Een kort ritje over de crossbaan was na de pauze het meest verrassende van de tweede helft. Beetje jammer, de rest was "gewoon" de vaste route rondom Gemert met hier en daar een klein uitstapje naar een alternatieve route. Leuk voor mensen die hier niet bekend zijn uiteraard.

Bij thuiskomst was ik toch redelijk doorweek en toch blij met de vele lagen kleding die ik aan had gedaan. In het begin had ik er even spijt van en dacht dat een thermo-shirt, shirt en jasje iets te veel van het goede was...

km's: 55
gemiddelde: 22
(data van computertje van Jurgen overigens)

Die vage streep in het midden van de foto is Jurgen. Die ging zo hard dat de sluitertijd van de camera het gewoon niet af kon... :-)

0 reacties: