woensdag 15 september 2010

RunKeeper: fietsstatistieken

Hoewel ik geen fietscomputer heb vind ik het toch interessant om te weten wat mijn gemiddelde snelheid is. Meestal was dat ook de eerste vraag die ik stelde aan één van mijn fietsmaten na een fiets-sessie...

Aangezien ik toch een telefoon op zak heb (een iPhone wel teverstaan), moest daar toch wel iets meer mee toe doen zijn. En dat klopt ook. Ik heb de RunKeeper geinstalleerd, een handige (gratis) applicatie die de route voor je bij houdt (GPS), de snelheid (of pace) registreerd, tijd en verbrandde calorien. Niet echt schokkend en tegen betaling kun je ook meer features inschakelen, maar voor mij wel voldoende. Met een simpel accountje kun je ook alle gegevens op de site opslaan en eventueel delen op verschillende sociale media.

Download hier de app voor iPhone: linkje

www.runkeeper.com

0 reacties: